Delicious!



Hej hej!
Idag har vi varit på stan en sväng och fixat lite inför resan på fredag! Thailand here we come!
Sen blir det till att kolla på hockey i Smb, lillebror spelar match:)
Efter det drar vi och har danslektion i Fagersta!

Dance Is Our Lifestyle!^^


Jag vet inte riktigt hur det känns, helt ärligt har jag inte kännt efter så förbannat mycket...
Men jag hoppas på det som en god vän en gång sa till mig, att man vet aldrig vad framtiden kan ge!:)
Tänk om det kunde bli som förr, fast ändå inte, denna gång skulle allt bli så himla mycket bättre...


The Rose Is Still Alive, And You Said As Long As The Rose Is Alive You Would Still Love Me!

Jag tror på oss, jag tror att allt kan bli så himla bra...Jag älskar dej och det kommer jag alltid att göra!<3<3<3

Thailand på fredag, helt underbart kommer det bli att komma bort från precis allt, semestern kommer verkligen lägligt! Jag kommer verkligen inte att vilja komma hem igen, men förhoppningsvis så har det börjat bli vår när vi landar i sverige igen! Man kan ju alltid hoppas iaf haha!



And Who Am I? Thats A Secret I`ll Never Tell!
You Know You Love Me, XoXo



Kommentarer
Postat av: Emelie Ohlsson

Va kul att du skaffat en blogg =)

Följ min blogg via bloggkoll.se =)

Kram

2009-03-11 @ 17:58:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0